07/09/2006

Mä haluun!

Todettuani tiistaina että kotiharjoittelu ei toimi osasin herätä aamulla vähän aikaisemmin ja raahata itseni Ruoholahteen. Sain oikeasti soitettua pari tuntia, ja sitten vielä vähän lisää kvartettitreeneissä. Siihen se aikaansaavuus loppuikin: tuhlasin useamman tunnin tyhjää aikaani kiertelemällä täysin turhaan erinäköisiä tietokoneita myyviä kauppoja. Ei niissä ollut mitään kivaa. Kaikissa vaan oli näytillä samat tylsät isohkot Acerit ja HP:t, ja mä en halua semmoista. Muutenkin tämä viaton pieni "mä haluun läppärin" alkoi kehittyä muotoon "mä haluun läppärin/telkkarin/mp3-soittimen/kameran/uuden kännykän/jonkun äänityslaitteiston ja mitäs vielä". Pitäis nyt siis äkkiä ostaa se läppäri ennen kuin mun kaikki surkean pienestä kesätyöpalkasta kertyneet säästön häviävät johonkin.

Illasta oli 3-tuntinen yksityistilaisuus Lintsillä, jonka vielä olin Kammokujalla kakkosena, eli käytännössä en oikein tehnyt mitään. Eipä siitä juuri rahaakaan noin lyhyestä päivästä saa. Ja sitten HaU-irc-jutskattiin taas. Se alkaa tuntua entistä enemmän joltain tekstipohjaiselta nettiropelta, tai siis, äh, semmoistahan se nyt oikeastaan on. Mikä on tosi kivaa, koska mun tietokoneajantapossa on Elendorin mentävä kolo, johon tämmöinen sopii täydellisesti.

Taas vaihteeksi tuhrasin mahdollisuudet aikaiseen nukkumaanmenoon surffailemalla niitä pahuksen läppäreitä ja turhauduin. Tänään tosin luulen päätyneeni päätökseen. Siitä lisää jos mieleni ei muutu miljoonaan kertaan päivän aikana, mikä on tosin aika todennäköistä.

No comments: