08/07/2006

Kolmas kerta sanoo Kotkot

Koska mulla ei edelleenkään (juurikaan) ole muuta elämää, niin täytynee taas tilittää töitä (vaikka tänään juuri onkin myös "muuta elämää" tiedossa). Torstaina kävi kumma tuuri ja tuli iloinen yllätys: olin taas Kurulla. Se oli kivaa. Eilen elikäs perjantaina kävi myöskin kumma tuuri ja tuli "iloinen" yllätys: olin taas Kotkotissa, kolmatta kertaa. Mutta ei se mitään: olen kokenut jonkun oudon Kotkotusherätyksen, ja musta se on nykyään oikeastaan varsin mukava laite. Kuumana päivänä kiva, kun tuulee paljon, väkeä ei useinkaan ole liikaa, ja vielä kun on laitteella yksin, saa bonuspitkiä taukoja. Eikä se taustamusiikkikotkotuskaan häiritse enää juuri yhtään. Outoa, mutta eilinen meni nopsasti siellä.

Eilen sitten kymmenen jälkeen illalla, kun pääsin kotiin, sääsin ties kuinka pitkään vielä Amatsonien kuningattaren proppejani. Menin nukkumaan liian myöhään, mutten osannutkaan nukkua. Vaikka kaiken järjen mukaan tiedossa pitäisi olla erinomaisen rento ja hauska peli, jotenkin jännitän sitä enemmän kuin mitään larppia aikoihin. Johtunee siitä, että sen lisäksi, etten ole pariin kuukauteen pelannut mitään, en ole hyvin pitkään aikaan pelannut muuta kuin kampanjahahmoja. Lisäksi tämä amatsooni-hahmoni ei ole sellainen "hei, olen ihan pihalla"-tyyppi kuin useimmat hahmoni viimeisen vuoden aikana.

No comments: