01/05/2006

Juna tulee!

Eilen oli vähän rankkaa. Päädyin Helikopteria käyttelemään, ja aamulla tuntui aika hurjalta mennä ihan yksikseen uutuuslaitetta kokeilemaan. Kyllähän se kumminkin sujui, ja loppujen lopuksi selvisin päivästä ihan hyvin, kaikesta edellisen illan angstaamisestani huolimatta. Illalla kun muut läksivät vapunviettoon, läksin minä kotiin ajoissa nukkumaan.

Tänään, oi iloa ja onnea! :-D Pääsin ajamaan Muksupuksua, eli sitä pikkuista junaa, joka kiertää Lintsin vesitornia. Se olikin laite, jota olin kovasti halunnut ajella. Se oli juuri niin kivaa kuin olin ajatellut, ja päivä meni leppoisasti. Olen kai jotenkin vähän outo, kun tuommoinen samaa rataa ajelu on musta niin kivaa. Mutta kun siitä näkee hyvin koko Lintsin, ja tuntee oikeasti ajavansa sitä laitetta, ja lapsetkin on niin söpöjä.

Huomenna pitäisi taas muuttua sellistiksi/sello-opeksi/tiesmiksi, ja ylihuomenna lähdetään YS-matkalle. Ihan outoa, kun olen juuri ehtinyt asennoitua Lintsi-tätinä olemiseen.

No comments: