15/01/2006

Epätoivo

Eilen jonotin *puolitoista tuntia* Soneran nettihuoltoon ja kuuntelin tappavan kauheaa hissimusaa. Se tyyppi tietenkin oletti, että mä oon ihan pihalla, ja kysyi, että olenko esimerkiksi koittanut käynnistää koneen uudelleen. Jesh. Olisi vaan kysynyt, montako kertaa... Totesi sitten lopulta, että juu, kuullostaisi siltä, että vika on heillä, tekevät sille ehkä joskus jotain. Aikaisintaan maanantaina. Sen järkevin ehdotus oli, että kokeilisin toimiiko mun koneessa kämppiksen netti (jossa siis ei ole häikkää ollut). Aikaisemmin olin aatellut, että olis liian iso vaiva roudata mun kone sen huoneeseen, mutta päädyin sit tekemään senkin. Ja hyvinhän se Heltzin netti toimi.

Epävoivoani ja yleistä pöllöyttäni osoittaakin parhaiten se, että otin ja lainasin pikkuveljeltä piiitkän nettipiuhan, ja käyttelen nyt sitten kämppiksen nettiä omalta koneeltani (kun se ei ollut kivaa olla kämppiksen koneella). Että näin. Toivottavasti tää oikeasti alkaa ens viikolla toimia, saatan muuten seota lopullisesti. Jos se nyt enää on mahdollista edes.

No comments: